maanantai 2. kesäkuuta 2008

Aurinko paistaa ja vettä sattaaa

Muistatteko vielä kun listasin varmoja konsteja? No nähtävästi eilinen matonpesu on yksi varma keino saada yöksi ukkosta ja rankkasade. Vaikka niin lupailivat kaunista. Saa nähdä kauanko kuivaminen kestää, niin mielelläni kuitenkin kuivattaisin ulkosalla. Sisäkuivatettujen mattojen tuoksu ei vedä vertoja ulkonakuivatetun raikkaudelle..

Näin kun lomat ovat ovella, niin sitä voisi vaikkapa pohtia loman ja parisuhteen yhteensopivuutta. Iltalehden teettämän kyselyn mukaan sekä seksi että riidat lisääntyvät lomien aikana. Tulista vaakamamboa? Nojaa, kyllähän sitä varmasti ihmiset riitelevät jos arkena yrittävät parhaansa mukaan vältellä toisiaan ja sitten viettävätkin neljä viikkoa samassa paikassa saman henkilön kanssa. Ja toki jos toinen odottaa lomalta aktiivista remontointiaikaa ja toinen haaveilee lorvimisesta ovat yhteentörmäykset todennäköisiä, tästä löytyy kirjoitus myös Ellit-sivustolla.

Meillä on onneksi isännän kanssa toistaiseksi sopinut hyvin lomilla ajatukset yhteen. Jos olemme olleet maailmalla, on asenne ollut "me ja muut". Ei sitä ainoan tutun kanssa ole ruvennut riitelemään, vaikka joskus ei ole niin kauhean kiva ole ollut kylmässä teltassa aamuviideltä kun linnut karjuvat, isäntä kuorsaa ja minä valvon.. Mies kyllä nukkuu ihan missä vain ja nukahtaa hyvin helposti olosuhteissa kuin olosuhteissa, lienee armeijan peruja? Olen nähnyt kuvan, jossa varusmies vetelee hirsiä kolmen riviin asetetun jakkaran päällä. Eikä ollut mikään lavastettu juttu.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Lorviminen on kyllä lomalla kivaa:) Minä olen jotenkin ihan kuin syntynyt siihen.

Irena kirjoitti...

Mun pitäis pyrkiä tuohon. Jostain syystä lorviminen aiheuttaa mulle huonon omatunnon ja sitten on pakko häärätä, vaikka ei sais mitään oikeaa aikaiseksi.