torstai 26. kesäkuuta 2008

Ei ihan vielä sairas

No nyt alkaa pikkuhiljaa nousemaan kuume.. Matkakuume nääs.

Onhan se jo aikakin, ensi tiistaina lähdetään ja mitään ei ole vielä pakattu, yhtään en ole vielä suunnitellut pakkaamista, en ole sopinut postinkeskeytyksestä, enkä edes tarkistanut onko passini tallessa (esikoisellehan hankittiin ihan oma). Minä en ole tehnyt asian suhteen yhtään mitään.
Voi nolo sentään.

Jos en muuta, niin hieman voisin edes matkasuunnitelmia valaista: Menossa olemme siis Belgiaan ja tarkemmin siis Brysseliin. Mitään suurempia suunnitelmia ei ole, tarkoitus on vain nauttia olosta, kesästä ja hyvästä seurasta, ja tietenkin Belgian syntisen hyvästä kuuluisasta suklaasta. Ilmaan on kyllä heitetty ajatus vierailusta Antverpenin eläintarhaan, voisi olla esikoisen mieleen, mutta mitään ei ole vielä kiveen hakattu.

5 kommenttia:

Sahrami kirjoitti...

Onko niissä uusissa passeissa joku siru tai jotain? Kun en ole yhtään sellaista vielä nähnyt.

Perunat on aika sitkeitä, jos ovat kasvun alkaneet. Äläkä kauheasti nyt viherry mun "kasvimaastani", mullahan ei ole vielä edes kurpitsat tai avomaankurkut maassa, ne on edelleen kasvihuoneessa. Jos vaikka tulee pakkasia...

Matkakuumeilua! Toivottavasti sattii hyvät kelit, nythän Keski-Euroopassa on ollut kai sateista (tai mulla on ollut taas väärän viikon säätiedot nenän edessä).

Anonyymi kirjoitti...

Hei, hyvä asenne lähteä lomalle :) Mua ärsyttää ihmiset jotka aina suunnittelee kaiken juu ja paperille kanssa ettei vaan unohdu mikään tai ei tule mentyä väärin!! äääk!!! Kyllä saa lomalla relata ja mennä minne haluaa ja tietenkin kun on lapsia mukana niin heidän mielipide huomioitava.

Me ei juur koskaan päätetä etukäteen millon lähetään Suomeen. Ei voi aamulla tietää onko jo illalla laivassa :D On tää netti sen verran kätevä kun näkee heti onko vapaita autopaikkoja... Paitsi nyt tiedetään, että elokuulle menee ennenkun voi matkaa miettiä.

HYVÄÄ MATKAA KESKISEEN EUROOPPAAN ja tekstistä päätellen et turhia stressaa joten loma sujuu varmaan hyvin!

Irena kirjoitti...

Sahrami: On siru, ei se näy päälle päin, se on siellä sisällä.. Mutta monessakaan paikassa ei oo vielä laitteita jossa pystyis lukemaan..

Kai ne kasvaa siellä kasvihuoneessakin, jos vaan muistaa kastella..
No nyt mä olen kateellinen sun kasvihuoneestakin! Mäkin tahdon! x)

Kuulemma aurinko paistaa ja on luvattu +20 asteen paremmalle puolelle. Toivottavasti pitää ennuste paikkansa.

Taru: Tuota, hih.. Öh, mä OLEN just tuollainen että oon suunnitellu kaiken ja mahdollisen ja tavaralistaa paperille..
Nyt vain en oo ehtiny jostain syystä suunnittelemaan enkä stressaamaan..

Anonyymi kirjoitti...

Tulin vain toivottamaan aurinkoista ja mukavaa viikonloppua, mutta voinkin samalla toivottaa hauskaa ja turvallista matkaa :).

Irena kirjoitti...

Kiitos Hehkuvainen!