keskiviikko 18. kesäkuuta 2008

Palautetta palautteen palautteeseen

Hurraa hyvä palvelu ja asiakkaiden arvostaminen!
Kyllä sitä joskus kannattaa valittaakin.

Eilen tuli postissa tälläiset:


Mukana oli saate jossa pahoiteltiin viallisen tuotteen minulle aiheuttamaa harmia. Ne päälle hajonneet olivat kevyemmät versiot, lieneekö kesämallistoa, kun Nansolta ei enää niitä löytynyt. Siksi nuo 50 denierin syysversiot, mutta itseasiassa tuollaiset olisin ostanutkin mielummin jos kaupassa olisi näitä jo ollut. Joten tässäpä kävi paremmin kuin hyvin! Varsinkin kun postittivat noita kaksin kappalein, yhdestä kun vain reklamoin.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei hieno juttu!! Tuli oikeen onnellinen olo :) Ja KYLLÄ, aina kannattaa valittaa vaikka aina se ei noin onnellisesti pääty että saa korvauksen vaivannäöstä. Ja kyllä mä luulen että ainakin tuo sukkateollisuus haluaa pitää asiakkaat ja siksi ottavat palautetta vastaan ja noteeraavat siihen oikealla tavalla.

Irena kirjoitti...

Kyllä yrityksetkin varmasti enemmän pitävät siitä, että tehdään yksi valitus heille, kuin että valittaisi jokaiselle näkemälleen henkilölle kuinka huonoja tuotteet ovat. Ja nyt tosiaan kannatti tehdä reklamaatio!