tiistai 10. kesäkuuta 2008

Tähän hätään

Kuvia kun en muuta keksi.

Näitä oon värkkäilly pikatikkinä tässä pari päivää:


Noi on niitä sosialisoituja näytekankaita, yksi pitäis vielä tehdä, mutta kun ei ole samaa kangasta enää niin kuva tulee tässä vaiheessa. Pesin nimittäin mun ikivanhoja (ainaskin seitsemän vuotta) muovisia ulkokalusteita.. Isännän painepesurilla. Tuli muuten hohtavan puhdasta - lähti pinnasta muovia parimilliä mäkeen.. Oli pakko keksiä joku juttu että viikonloppuna ei esikoisen synttärivieraat revi sukkahousujaan tahi muita vaatekappaleitaan..

Ja vähän todistusaineistoa kun on tullut höpöteltyä lapsuudesta maalla:


Kukas se siellä? Minä minä! Ja kylvökone on istuimena.
On mulla hienot haalarit.

2 kommenttia:

mammaliini kirjoitti...

kivat päälliset!! ja ens kerralla malttia sen painepesurin kans... :DD

Irena kirjoitti...

Mutta se oli niin helppoa putsata sillä vehkeellä...

Ja toisaalta, on ehkä aikakin jo miettiä uusia kalusteita terassille.