perjantai 10. tammikuuta 2014

Näin rikotaan lupauksia

Vähän lupailin itselleni viime vuoden lopussa, että yrittäisin vähentää tavaran määrää. Ja langoissakin käyttäisin olemassa olevia lankoja enkä ostaisi uusia.
Niin että eihän tätä vielä lasketa kun tää on alennusmyynnistä?


Tarvitsen lisää Mandarin Petit värejä erääseen projektiin, ja löytyi halvalla Käsityökauppa Ilosta. Sulo hihkui riemusta.
Etsi kuvasta kuvaajan sormi.

Ostin mä vähän jotain muutakin, toisesta paikasta.
Näitä saa niin harvoin ostaa, kun eihän ne kulu! Tirsokkaalta pikkuhousunsuojapäivitys, alla oleva kangas myös sieltä (no se oli niiiiiin halpa, samoihin postikuluihin).


Kestositeet olivat paras päätös vuonna 2006 koskien omaa elämänlaatua. Ajattelin, että jos kerran lapseni saa olla kangasvaipoissa, niin miksi ihmeessä minä käyttäisin muovilärpäkkeitä? Ainoa huono puoli on tosiaan, että ei näitä saa ostaa jatkuvasti kun ne kestää, kestää, kestää ja kestää. Nytkään ei olisi ollut tarvetta, mutta mulla oli sellainen hyvä syy että: "No kun mä haluan"

Okei.
Mutta mitäs jos NYT alkais se tavaran vähennysvuosi? Tää tammikuu ois niinkuin vähän harjottelua vaan, jookos?

3 kommenttia:

Eija kirjoitti...

Alennusmyynneissähän lasketaan vain sitä, paljonko tulee säästöä ;)
Kiitos korviksista.

Kaye kirjoitti...

Mikäs projekti siellä oikein on tekeillä? :) Kestositeitä en kyllä ole ikinä käyttänyt, mutta kuukuppi tuli kyllä jäädäkseen elämääni jo monta vuotta sitten. Voi autuutta!!

Irena kirjoitti...

Eija: Joo, tässä tuli säästöä PALJON :D
Toivottavasti olivat mieluisat, eiköhän se joulu tule tänäkin vuonna, niin ovat sitten ehkä enemmän ajankohtaiset ;)

Kaye: Nokun se on vielä salainen!
Ja toistaiseksi vielä ajatuksen asteella.
Kuukuppia oon harkinnu, mutta toisaalta en kauheesti kertakäyttösuoja-aikoina innostunut tamponeista, vaan käytin siteitä, niin nää siteet on ehkä mun juttu :)